Kezdőlap Álláslehetőség Elérhetőségek Panaszkezelési szabályzat Tanúsítványaink
keresés
Utolsó frissítés:
2017.12.12

Számlázás, díjbeszedés és ügyfélszolgálat

A megbízók által folyamatosan átadott törzsadatok felhasználásával kiegészítjük az adatnyilvántartást. Ezt követően gondoskodunk annak naprakészségéről a megbízók és az ügyfelek által jelzett adatváltozások átvezetésével. Az adatfeldolgozás során kiemelt feladatunknak tekintjük az adatbiztonság kérdését.

A számlázási ciklusonként vagy eseti jelleggel érkező számlaadatok és számlaformátum, valamint a jogszabályi rendelkezések alapján előállítjuk a számlaképet, majd saját nyomdai és nyomtatási kapacitásunk igénybevételével kinyomtatjuk a papírszámlákat, amelyeket saját munkatársaink, illetve a Magyar Posta Zrt. segítségével juttatunk el az ügyfelekhez. (Lehetőséget biztosítunk a számlák elektronikus formában történő előállítására és bemutatására is, erről a szolgáltatásunkról „Elektronikus számlabemutatás" menüpontunkban adunk részletes információt.) Amennyiben egy fogyasztási helyre több számlát is készítünk, ezeket - a könnyebb kezelhetőség érdekében - egy ún. terhelési összesítővel fűzzük egybe. A számla-előállítás folyamatába több ellenőrzési pontot is beépítettünk, hogy a számlák helyes adattartalommal és megfelelő formátumban készüljenek el.

A számlák nyomtatásával egyidejűleg az ügyfelek fizetési módjának megfelelően előállítjuk a készpénzátutalási megbízást vagy a készpénzátvételi elismervényt, illetve a csoportos beszedéssel fizető ügyfelekre vonatkozóan elkészítjük, majd benyújtjuk a kötegelt pénzintézeti terheléseket. Ügyfeleink a készpénzes, csekkes, csoportos beszedés mellett jelenleg egyedi átutalással, valamint az OTP Bank automatáin keresztül fizethetik ki számláikat. A nagy forgalmú kirendeltségeink pénztárában a készpénzes fizetésen túl lehetőséget biztosítunk bankkártyás fizetésre is, mellyel ügyfeleink kényelmét kívánjuk szolgálni.


Az ügyfeleket terhelő követelésekről, az azokra érkező befizetésekről, illetve az ügyfelek részére történő esetleges kifizetésekről, valamint az ügyfeleket érintő jóváírásokról analitikus nyilvántartást vezetünk. A lejárt követelések behajtását felszólító levelek kiküldésével, illetve a saját tulajdonú követelések esetén fizetési meghagyások előállításával, valamint végrehajtási eljárás kezdeményezésével valósítjuk meg; a peres ügyek kezelését jól képzett jogi apparátusunk végzi.

Behajtási, jogi tevékenységet - a Díjbeszedő Faktorház Nyrt. által megvásárolt követelések esetén -, megbízási jogviszony alapján is végzünk.

Ügyfélszolgálatainkon elsősorban az adatváltozások, a ki- és befizetések kezelését, információszolgáltatást, mérőóra-állások fogadását, illetve a hátralékkal rendelkező ügyfelek esetén részletfizetési szerződések megkötését végezzük.

Tevékenységünkről a megbízási szerződésekben rögzített módon, gyakorisággal és adattartalommal (vállalati szintű összevont, illetve ügyfelenkénti analitikus) elszámolásokat és kimutatásokat készítünk a megbízó társaságok részére, melyeket az igényeknek megfelelően papír alapon vagy az erre a célra kialakított, szükség szerint titkosított elektronikus csatornán keresztül küldünk meg részükre.

 2017. december 13. szerda. Köszöntjük Luca nevű látogatóinkat.
 Ön a(z) 14.189.198-ik látogatónk Impresszum   Jogi nyilatkozat   Oldaltérkép

© 2007. Díjbeszedő Holding Zrt.